~~WELCOME TO MY WORLD~~

Saye jual perfume stock baru dan jugak tester pade harge yang rendah yang takkan dapat ditawar menawar si shopping komplek..pade sesape yang berminat utk mendapatkan perfume utk harge yang murah..sile rajin2kan diri utk tgk list perfume yg saye jual..:)


Wednesday, January 4, 2012

Tips ² pakai perfume dan kekalkan bau pefume di badan anda

misti korang selalu pakai perfume tapi tak tau cemane nak kekalkan bau perfume kat badan..yang mane tau tuh..tau laa...yang mane tak tau..leh lah aku bitau siket2..ade tuh pakai perfume macam mandi..3 bulan beli dah order dah...patutnye perfume nih pakai mmg paling2 kurang setahun lebih lah leh tahan..tgk kekerapan memicit..kui3...jadi takyahlah korang nak spray kat baju2 korang semate nak wangi nye pasal...last2 bepeluh baju korang misti bau tengit..care pemakaian tuh care...so nih aku bitau tips2 pemakaian perfume utk ianye kekal lebih lame.. arap2 ianye membantu...dan arap2 leh lah simpan perfume tuh lame siket..kalau ade duet lebih pon leh lah beli perfume..tapi beli perfume lain2 jenis lak.. tak gitu??kui3...dah..malas aku nak membebel banyak2..silelah perhatikan care2 nye 



PERGELANGAN TANGAN 
Seperti yang sume org pasti ..kat pergelangan tangan nih adelah area wajib menyembur perfume.. 
itu yang org tau..tapi yang org tak tau..dorang sebenarnye kene sembur kat kedua2 pergelangan tangan..
bukan sembur kat sebelah pehtuh gosok2 kat pergelangan sebelah lagi...SALAH!!!..jadi sebetulnye
sembur kat due2 belah pergelangan tangan..dan biarkan ianye larut dalam kulit.. ;)



BELAKANG TELINGA

aku tak pasti kat mane nadi kat leher korang...salu belakang tellinge lah...sebab nadi aku mmg belakang telinge..huhuhuhu...jadi semburan di kedua2 belah  kiri dan kanan adelah mesti..JANGAN GOSOK!! biar die larut..


ELBOW JOINT

Jangan letak kat siku lak...pelik rupenyer...huhuhuhuh...unless kalau tangan ko tebalik...kui2..jgn mare..
tempat yang bernadi tuh...aku tau korang tau nye kat ner nak sembur..tgk kaler merah kat gambo tuh.. 
cam biase..sembur ke due2 belah tangan.. :)



KAT DADA MANE HATI TERLETAK

sumpah aku takde niat nak letak gambo nih..tapi gambo nih je ade utk menggambarkan tmpat yang perlu disembur perfume..huhhhu...jgn tengok lame2..pendek kate kat mane tempat berdenyut2 ko leh lah sembur perfume..tapi spot yang aku tunjuk nih sume mmg HOTSPOT org pakai perfume..huhuhuh.. 



Tapi kalau korang nak buat camnih...aku tak tanggung lah..pandai2 korang lah nak idup..dah besor panjang..pikir lah sendiri..ngeh3....hah..lagi satu..korang leh sembur kat rambut gak... sekian...dan selamat mencube dan menjimatkan perfume anda.. :)





No comments:

Post a Comment