~~WELCOME TO MY WORLD~~

Saye jual perfume stock baru dan jugak tester pade harge yang rendah yang takkan dapat ditawar menawar si shopping komplek..pade sesape yang berminat utk mendapatkan perfume utk harge yang murah..sile rajin2kan diri utk tgk list perfume yg saye jual..:)


Wednesday, January 4, 2012

~JANUARY 2012 ORDER~

Berikut adelah senarai perfume yang org order awal januari 2012 baru2 nih..tapi tak dapat lagi.. o yer..untuk pengetahuan semua..aku nih jual perfume..tapi aku tak de stok perfume kat aku... ape yang aku selalu buat..adelah ambik order...n aku bagi sekali arung...n aku amik kat supplier aku...ini utk mengelakkan stok yang tak de org bekenan atau dalam erti kate lain..tak wangi..terbengkalai sebegitu sahaje..pehtuh end up aku bagi present je kat org..huhuhuh..jadi lebih selamat kalau aku ambik order awal2..pehtuh aku dapatkan stok.. dan aku akan bagi arahan utk pembayaran kalau stok dah ade..


kali nih aku akan buat senarai based on org order...kalau org tuh dah dapat perfume die aku akan highlightkan warnee merah.. dan tarikh die dapat...kadang2 mmg lambat dapat perfume..depends on stock jugak...perfume nih bukan buat sendiri..so paham2 je lah..tapi so far..ape yang org nak...sume aku leh dapatkan..walaupon lambat..janji dapat..itu je..ape2 tanye lah ehh..tak tanye tak tau..;)




BVLGARI - AQVA POUR HOMME                      -  02/01/12
HUGO - MEN                                                               - 02/01/12
PACO RABANNE BLACK XS - MEN
ISSEY MIYAKE - MEN 
PAUL SMITH - ROSE                                               -  11/01/12
BURBERRY BRIT - PINK                                        - 11/01/12
BVLGARI - AQVA POUR HOMME                       - 11/01/12
JPG - CLASSIC (W) 
GIVENCHY - GENTLEMEN
MARC JACOBS - OH,LOLA
BVLGARI - EXTREME
ANNA SUI - ROCK ME SUMMER                         -11/01/12

1 comment:

  1. Terima kasih infonya gan.
    Lumayan buat nambah wawasan.

    Gema Parfum :
    Paco Rabanne Parfum.

    ----------

    ReplyDelete